S rostoucím zájmem o udržitelnou a ekologickou mobilitu se stále více lidí obrací k elektromotorce jako alternativě ke konvenčním vozidlům s vnitřním spalovacím motorem. Avšak, abyste mohli bez obav využívat svou elektromotorku na veřejných silnicích, musí být homologovaná podle evropských norem.
Homologace je proces, při kterém se elektromotorka Talaria Sting R L1e podrobila přísným testům a ověření, zda splňuje bezpečnostní a technické normy EU. Poté, co elektromotorka prošla všemi testy, ji byla přidělena homologace, což umožňuje legální používání na veřejných silnicích.
Jako budoucí majitel homologované elektromotorky Talaria Sting R ve verzi L1e, máte jistotu, že vaše vozidlo splňuje přísné bezpečnostní a technické normy, což zajišťuje vaši bezpečnost a bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu.
Homologace L1e poskytuje větší právní jistotu a bezpečnost pro majitele elektromotorky. S homologací je jasné, že vaše elektromotorka splňuje přísné normy a může být používána na veřejných silnicích bez obav z potenciálních problémů se zákonem.
Kromě toho, vlastnictví homologované elektromotorky je výhodné pro získání pojištění. Mnoho pojišťovacích společností vyžaduje, aby vozidlo bylo homologované, aby bylo kryto pojištěním.
Další výhodou homologované elektromotorky je, že tuto motorku lze využít pro každodenní cesty do práce nebo pro jiné účely, bez obav z porušení zákona. Kromě toho, elektromotorka je čistější a ekologičtější alternativou ke konvenčním vozidlům s vnitřním spalovacím motorem, což přispívá ke zlepšení kvality ovzduší v městských oblastech a snižuje negativní dopady na životní prostředí.
Vzhledem k tomu, že elektromotorky jsou stále relativně novým způsobem dopravy, je důležité zajistit, aby byly homologované podle evropských norem a mohly být legálně používány, proto doporučujeme elektromotorky zakupovat s homologací.
Cena ročního zákonného pojištění je minimální a pohybuje se kolem 300,- Kč / rok
Technické specifikace motoru
Typ motoru | synchronní motor s permanentními magnety |
---|
Umístění motoru | střed rámu |
---|
Hmotnost motoru | 7 Kg |
---|
Vnější průměr motoru | Φ180 mm |
---|
Axiální délka motoru | 120 mm |
---|
Maximální účinnost motoru | 92% |
---|
Chlazení motoru | vzduchem chlazený |
---|
TECHNICKÉ SPECIFIKACE KONTROLERU
Typ kontroleru | FOC |
---|
Hmotnost kontroleru | 2 Kg |
---|
Rozměry kontroleru | 248 mm x 128 mm x 50 mm |
---|
Maximální účinnost kontroleru | 92 % |
---|
Maximání provozní teplota | 100 °C |
---|